Díky své velikosti lze Sport-Roller Plus jako jedinou brašnu použít nejen na předním nosiči lowrideru nebo zadním nosiči zavazadel, ale také jako první samostatnou zadní brašnu na dětském kole.
Je vyrobena z oděruvzdorné tkaniny Cordura a odolává všem povětrnostním podmínkám, ať už jde o déšť, sníh nebo špínu. Vnitřní prostor brašny na kolo je přístupný přes osvědčené rolovací zavírání a poskytuje dostatek úložného prostoru pro všechny nezbytné věci, ať už pro každodenní dojíždění do práce nebo dobrodružné cesty.
Systém zavěšení Quick-Lock2.1 umožňuje rychlé a jednoduché připevnění k jízdnímu kolu. Na vyjížďku na kole tak budete připraveni během okamžiku, aniž byste se museli starat o upevnění brašny.
Barva | modrá (dusk blue),zelená (kiwi),červená (salsa),šedá |
Hloubka | 16 cm |
Hmotnost | 720 g |
Materiál | PS36C |
Nosnost | 9 kg |
Objem | 14.5 L |
Systém uchycení | QL2.1 |
Systém zavírání | rolovací |
Šířka | 26 cm |
Výrobce | ORTLIEB |
Výška | 37 cm |
Záruka | 5 let |
Clubhouse Fort: Bunkr pro děti na kolečkáchJak přestavět nákladní kolo Tern GSD na pevnost pro vaše ratolesti, které si užijí svůj “pojízdný bunkr”. Cesta do školky bude zábavou v jakémkoliv počasí. |
Doplňky pro pohodlný převoz pasažérůJe v celku obvyklé si číst o nákladních kolech, která dokáží odvézt velký rodinný nákup nebo i děti. To není až tak náročné si představit, ovšem stále častěji se objevují také kola a doplňky k nim, která umožňují transport dospělých pasažérů. A to na pravidelné bázi a v potřebném komfortu. |
Nákladní kolo TERN GSD a bezpečný převoz pasažérůJak správně a hlavně bezpečně naskládat na nákladní kolo Tern GSD 1-2 děti různého věku nebo dospěláka? A jaké originální příslušenství je k tomu potřeba? Několik rad přímo od výrobce Tern. |
Tern GSD, kolo místo autaAč to zní trochu podivně, v našich končinách není elektrokolo jako nákladní a dopravní prostředek tolik zaběhnuté, v západních zemích je to poměrně běžné. Zatímco my vnímáme elektrokolo stále spíše jako sportovní nástroj, západní Evropa jej v daleko větší míře využívá ve městech k přepravě namísto aut. Nákladní elektrokolo ale vypadá jinak než jeho sportovní biková či cestovní verze, vše by totiž mělo být podřízeno jeho účelu, což je přesně případ testovaného Tern GSD S00, tedy semi-skládacího nákladního elektrokola. |
Tern GSD – druhé auto do rodinyKolo, které jsme pro vás otestovali, lze jen těžko srovnávat s čímkoliv, co jsme kdy měli možnost vyzkoušet. Tento dopravní prostředek navíc nemíří žádným z moderních směrů. Nemá kola 27,5″ s plusovými pneumatikami, nemá ani líbivé designové kudrlinky. Ba co víc – dokonce má kola o průměru jen 20″ a jeho rám působí poněkud průmyslovým, skoro až příhradovým dojmem. |