Reklamace

Reklamační řád

1) Povinnost kontroly

Zákazník je povinen zkontrolovat zboží (dodávku), zda není viditelně poškozena nebo poničena. V případě, že je zásilka poničena, zákazník dodávku nemusí převzít, ale v tom případě nás neprodleně informujte o nepřevzetí zásilky (telefonicky na 777 298 229 nebo e-mailem na azub@azub.cz). V případě, že zákazník zboží převezme, ale zjistí jakýkoliv rozdíl mezi fakturou a skutečně dodaným zbožím, nebo se zásilkou fakturu neobdrží, je povinen neprodleně nás informovat o této skutečnosti (telefonicky na 777 298 229 nebo e-mailem na azub@azub.cz). V případě, že tak neučiní, nemusí být jeho pozdější reklamace uznána.

2) Stav zboží neumožňující přijetí zboží na reklamaci

• zboží bez doložení původu nákupu
• zboží poškozené přírodními živly jako je voda, oheň …
• zboží s prošlou záruční lhůtou v den předložení (doručení) zboží k reklamaci
• zboží mechanicky poškozené
• zboží poškozené nesprávným použitím v rozporu s návodem k použití nebo běžnými zásadami používání daného zboží
• zboží poškozené neodborným servisním zásahem

3) Jak uplatnit reklamaci?

V případě, že zboží splňuje kritéria pro přijetí na reklamaci, postupujte prosím dle následujících instrukcí. Usnadníte nám tím práci a budeme se moci Vaší reklamaci věnovat a vyřídit ji v co nejkratším možném termínu.

V případě, že zboží došlo v porušeném obalu, doporučujeme zásilku nepřevzít nebo jí s přepravní službou prohlédnout, jestli je dodávka zboží kompletní a v neporušeném stavu. I přes Vaše převzetí zboží v porušeném obalu je zástupce přepravce povinen na Vaši žádost sepsat protokol o poškozené zásilce. V případě jakýchkoliv problémů nebo nejasností, jak zásilku u kurýrní služby reklamovat, nás neváhejte kontaktovat.

V případě, že zboží došlo v neporušeném stavu a neporušeném obalu, ale projevila se u něj zjevná výrobní vada (a to i v průběhu používání) a je-li podle data na faktuře zboží v záruce, zašlete nám jej na adresu s průvodním dopisem s popisem vady.

Na prodlouženou záruku, která je poskytována nad rámec základní záruční lhůty, se nevztahuje 30denní lhůta pro vyřízení reklamace.

4) Přijetí zboží na reklamaci

Na reklamaci je přijato pouze kompletní zboží.

Adresa pro přijetí reklamace:

  • Kolomotion s.r.o, Bajovec 2761, 688 01 Uherský Brod.
  • Zásilkovnou na výdejní místo ZDRAVAVODA.CZ, Trávníky 1168, 688 01 Uherský Brod.

Kontaktní osoba pověřená vyřízením reklamací: Roman Solnička, azub@azub.cz, tel: 608 298 229

5) Náležitosti potřebné k reklamaci

• faktura, která Vám byla doručena spolu se zbožím
• reklamované zboží zabalte a přiložte kopii faktury
• přiložte podrobný popis vady výrobku, popř. vyplňte náš reklamační formulář
• všechny vyjmenované dokumenty společně s reklamovaným zbožím zašlete na adresu uvedenou v bodě 4. (nezapomeňte připojit Vaši zpáteční adresu)

6) Náklady na dopravu

Náklady na dopravu reklamovaného zboží do firmy AZUB bike hradí zákazník. Z důvodu možnosti poškození zásilky při zasílání k nám, Vám doporučujeme zásilku pojistit.

7) Souhlas s reklamačním řádem

Souhlas s reklamačním řádem potvrzuje zákazník převzetím zboží od přepravce, případně okamžikem zakoupení v sídle firmy.
Zboží posílejte doporučeně (ne na dobírku) a pojištěné, jelikož neručíme za jeho případnou ztrátu na cestě k nám. Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží Vám vystavíme dobropis a peníze za zboží zašleme převodem na Váš účet. V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek, bohužel nebudeme moci akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno na náklady odesílajícího zpět.

 

Formulář reklamace:

Reklamační formulářJméno a příjmeníVaše telefonní čísloVaše poštovní adresaČíslo objednávky (naleznete na objednávce)Číslo fakturyZpůsob vyřízení reklamaceKód reklamovaného produktuNázev reklamovaného produktuPopis závadyPřipojené souboryOdeslat

Na vašem soukromí nám záleží
SouhlasímPodrobné nastavení