Vynikajícím řešením pro cyklisty, kteří jsou na cestách celoročně nebo se musí potýkat se špatným počasím a zhoršenou viditelností, je ORTLIEB High-Vis Line. Materiál použitý ve výrobcích High-Vis výrazně zvyšuje viditelnost cyklisty pro ostatní účastníky silničního provozu. Brašny nejsou vybaveny pouze odrazkami, ale jsou samy o sobě konstruovány jako velké odrazky. Voděodolná tkanina Cordura s PU povlakem je kompletně protkaná reflexní přízí s vysokou viditelností, takže brašny High-Vis jsou při dopadu světla jasným bezpečnostním opatřením.
Díky systému Quick-Lock lze Sport-Roller připevnit a sundat z kola během několika sekund. Díky svým rozměrům ji lze namontovat na přední i zadní nosič a výborně se hodí jako cyklistická brašna pro dětská a mládežnická kola.
Praktický rolovací uzávěr lze uzavřít směrem nahoru nebo napnout směrem dolů pomocí ramenního nosného popruhu a přesměrovacího háčku. Díky posledně jmenovanému je ramenní nosný popruh snadno přístupný, takže můžete brašnu snadno přenášet přímo po sejmutí z kola.
Produktová řada | High-Vis |
Barva | reflexní černá,reflexní žlutá |
Hloubka | 16 cm |
Hmotnost | 720 g |
Materiál | PS50CX, PS50X |
Nosnost | 9 kg |
Objem | 14.5 L |
Objem (l) | 14,5 |
Systém uchycení | QL2.1 |
Systém zavírání | rolovací |
Šířka | 26 cm |
Výrobce | ORTLIEB |
Výška | 37 cm |
Záruka | 5 let |
Clubhouse Fort: Bunkr pro děti na kolečkáchJak přestavět nákladní kolo Tern GSD na pevnost pro vaše ratolesti, které si užijí svůj “pojízdný bunkr”. Cesta do školky bude zábavou v jakémkoliv počasí. |
Doplňky pro pohodlný převoz pasažérůJe v celku obvyklé si číst o nákladních kolech, která dokáží odvézt velký rodinný nákup nebo i děti. To není až tak náročné si představit, ovšem stále častěji se objevují také kola a doplňky k nim, která umožňují transport dospělých pasažérů. A to na pravidelné bázi a v potřebném komfortu. |
Nákladní kolo TERN GSD a bezpečný převoz pasažérůJak správně a hlavně bezpečně naskládat na nákladní kolo Tern GSD 1-2 děti různého věku nebo dospěláka? A jaké originální příslušenství je k tomu potřeba? Několik rad přímo od výrobce Tern. |
Tern GSD, kolo místo autaAč to zní trochu podivně, v našich končinách není elektrokolo jako nákladní a dopravní prostředek tolik zaběhnuté, v západních zemích je to poměrně běžné. Zatímco my vnímáme elektrokolo stále spíše jako sportovní nástroj, západní Evropa jej v daleko větší míře využívá ve městech k přepravě namísto aut. Nákladní elektrokolo ale vypadá jinak než jeho sportovní biková či cestovní verze, vše by totiž mělo být podřízeno jeho účelu, což je přesně případ testovaného Tern GSD S00, tedy semi-skládacího nákladního elektrokola. |
Tern GSD – druhé auto do rodinyKolo, které jsme pro vás otestovali, lze jen těžko srovnávat s čímkoliv, co jsme kdy měli možnost vyzkoušet. Tento dopravní prostředek navíc nemíří žádným z moderních směrů. Nemá kola 27,5″ s plusovými pneumatikami, nemá ani líbivé designové kudrlinky. Ba co víc – dokonce má kola o průměru jen 20″ a jeho rám působí poněkud průmyslovým, skoro až příhradovým dojmem. |