Obchodní podmínky

1) Cena

Ceny na webu www.azub.cz jsou aktuální a jsou uvedeny včetně platného DPH. Kupující se zavazuje uhradit prodávajícímu kupní cenu v požadované výši.

2) Objednávka

Způsoby objednání zboží:

  • přes e-shop na www.azub.cz (nejjednodušší cesta včetně integrovaného automatického informování o průběhu objednávky)

  • e-mailem na azub@azub.cz

  • telefonicky na 777 298 229 nebo 572 639 799

E-mailová nebo telefonické objednávka musí obsahovat tyto náležitosti:

  • dodací a fakturační adresu

  • kontaktní telefon a e-mail

  • u firemních zákazníků IČ a DIČ

  • kód, přípdaně název (upřesnění – barva, velikost…)

  • cenu

  • počet kusů

  • požadovaný způsob dodání

3) Dodací podmínky pro doručení v ČR

a) kurýrní službou s platbou na účet

- pro koncové zákazníky – poštovné a balné při objednávce nad 3 500 Kč ZDARMA. Poštovné při objednávce do 3 500 Kč dle konkrétné domluvy se zákazníkem. Na základě příchozí objednávky Vám zašleme elektronickou cestou fakturu, na základě které uhradíte částku za zboží na uvedený účet. Po připsání peněz na náš účet Vám bude zboží neprodleně odesláno. V případě, že zboží nebude skladem, budeme Vás informovat.

b) kurýrní službou na dobírku

pro koncové zákazníky – poštovné a balné při objednávce nad 3 500 Kč ZDARMA. Poštovné při objednávce do 3 500 Kč dle konkrétné domluvy se zákazníkem. Pokud bude objednávka zadána do 10:00 a zboží máme skladem, bývá ve většině případů doručeno během následujícího dne (neplatí pro předvánoční období a období vysoké sezony, kdy se doručení zboží může protáhnout na 2-3 dny).

c) osobní odběr

Je možný po předchozí domluvě ve skladě a showroomu v Uherském Brodě, Bajovec 2761. Kontaktujte nás předem na telefonu 777 298 229 nebo na e-mailem na azub@azub.cz.
Pokud bychom neměli zboží skladem a dodací lhůta by se mohla protáhnout, pokusíme se Vás včas informovat prostřednictvím e-mailu nebo telefonicky.
Faktura, návod, případně záruční list, jsou zasílány společně se zbožím.

d) posílání lehokol

Dle individuální dohody. Dáváme přednost osobnímu odběru.

4) Dodací podmínky pro doručení na Slovensko

a) kurýrní službou na dobírku

pro koncové zákazníky – poštovné a balné při objednávce nad 200 EUR ZDARMA. Poštovné při objednávce do 200 EUR dle konkrétné domluvy se zákazníkem. Pokud bude objednávka zadána do 10:00 a zboží máme skladem, bývá ve většině případů doručeno během následujícího dne do Bratislavy a do 48h. mimo Bratislavu (neplatí pro předvánoční období a období vysoké sezony, kdy se doručení zboží může protáhnout na 2-3 dny)

b) kurýrní službou s platbou na účet

pro koncové zákazníky – poštovné a balné při objednávce nad 200 EUR ZDARMA. Poštovné při objednávce do 200 EUR dle konkrétné domluvy se zákazníkem Na základě příchozí objednávky Vám zašleme elektronickou cestou fakturu, na základě které uhradíte částku za zboží na uvedený účet (vedený na Slovensku u Slovenské Sporitelny). Po připsání peněz na náš účet Vám bude zboží neprodleně odesláno. V případě, že zboží nebude skladem, budeme Vás informovat.

c) osobní odběr

je možný po předchozí domluvě v sídle firmy v Uherském Brodě, Bajovec 2761. Kontaktujte nás předem na telefonu 777 298 229 nebo na e-mailem na azub@azub.cz
Uherský Brod je vzdálen jen cca 30km od Trenčína.

Pokud bychom neměli zboží skladem a dodací lhůta by se mohla protáhnout, pokusíme se Vás včas informovat prostřednictvím e-mailu nebo telefonicky.
Faktura, návod, případně záruční list, jsou zasílány společně se zbožím.

d) posílání lehokol

Dle individuální dohody. Dáváme přednost osobnímu odběru.

5) Dodací podmínky pro doručení do ostatních zemí

Zajišťujeme dodání zboží do většiny států světa, cena dle aktuální objednávky a destinace pro doručení.

6) Platební podmínky

  • Bankovním převodem na základě proforma faktury na náš účet u České spořitelny nebo MONETA BANK

  • V hotovosti (dobírkou) při převzetí balíku. Platba se předává přímo řidiči kurýrní služby oproti doručence.

  • V hotovosti při osobním převzetí zboží v Uherském Brodě

7) Změny produktů

Vyhrazujeme si právo na změny produktů, které jsou způsobeny technickým vývojem a pokrokem. Jednotlivé součásti produktů mohou být nahrazeny podobnými, se stejnou jakostí a užitnou hodnotou.

8) Odstoupení od nákupu

V souladu se zákonem č. 367/2000 máte jako zákazník právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží při nákupu přes e-shop. Rozhodnete-li se pro odstoupení v této lhůtě, postupujte následovně:
1) Kontaktujte nás s žádostí o odstoupení od smlouvy s uvedením čísla objednávky, data nákupu a Vaším číslem účtu.
Pokud jste již zboží obdržel a převzal, doručte nám je osobně nebo zašlete je zpět na naši adresu (uvedenou na balíku) a to takto:

  • zboží musí být v původním nepoškozeném obalu

  • zboží nesmí být použité

  • zboží musí být nepoškozené

  • zboží musí být kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu atd.)

  • společně se zbožím musí být zaslán doklad o koupi nebo jeho kopie

Reklamační řády

1) Povinnost kontroly

Zákazník je povinen zkontrolovat zboží (dodávku), zda není viditelně poškozena nebo poničena. V případě, že je zásilka poničena, zákazník dodávku nemusí převzít, ale v tom případě nás neprodleně informujte o nepřevzetí zásilky (telefonicky na 777 298 229 nebo e-mailem na azub@azub.cz). V případě, že zákazník zboží převezme, ale zjistí jakýkoliv rozdíl mezi fakturou a skutečně dodaným zbožím, nebo se zásilkou fakturu neobdržel, je povinen neprodleně nás informovat o této skutečnosti (telefonicky na 777 298 229 nebo e-mailem na azub@azub.cz). V případě, že tak neučiní, nemusí být jeho pozdější reklamace uznána.

2) Stav zboží neumožňující přijetí zboží na reklamaci

  • zboží bez doložení původu nákupu

  • zboží poškozené přírodními živly jako je voda, oheň …

  • zboží s prošlou záruční lhůtou v den předložení (doručení) zboží k reklamaci

  • zboží mechanicky poškozené

  • zboží poškozené nesprávným použitím v rozporu s návodem k použití nebo běžnými zásadami používání daného zboží

  • zboží poškozené neodborným servisním zásahem

3) Jak uplatnit reklamaci?

V případě, že zboží splňuje kriteria pro přijetí na reklamaci, postupujte prosím dle následujících instrukcí. Usnadníte nám tím práci a budeme se moci Vaší reklamaci věnovat a vyřídit ji v co nejkratším možném termínu .

V případě, že zboží došlo v porušeném obalu, doporučujeme zásilku nepřevzít nebo jí s přepravní službou prohlédnout, jestli je dodávka zboží kompletní a v neporušeném stavu. I přes Vaše převzetí zboží v porušeném obalu je zástupce přepravce povinen na Vaši žádost sepsat protokol o poškozené zásilce. V případě jakýchkoliv problémů nebo nejasností, jak zásilku u kurýrní služby reklamovat, nás neváhejte kontaktovat.

V případě, že zboží došlo v neporušeném stavu a neporušeném obalu, ale projevila se u něj zjevná výrobní vada (a to i v průběhu používání) a je-li podle data na faktuře zboží v záruce, zašlete nám jej na adresu s průvodním dopisem s popisem vady.

Na prodlouženou záruku, která je poskytována nad rámec základní záruční lhůty, se nevztahuje 30ti denní lhůta pro vyřízení reklamace.

4) Přijetí zboží na reklamaci

Na reklamaci je přijato pouze kompletní zboží, s průvodní dokumentací.

Adresa pro přijetí reklamace:
AZUB bike s.r.o.
Bajovec 2761
688 01 Uh.Brod
tel: 608 298 229

Kontaktní osoba pověřená vyřízením reklamací: Roman Solnička

5) Náležitosti potřebné k reklamaci

  • daňový doklad, který Vám byl doručen spolu se zbožím

  • reklamované zboží zabalte a přiložte kopii doručenky nebo jiného dokladu o tom, kdy Vám bylo zboží dodáno

  • přiložte podrobný popis vady výrobku

  • všechny vyjmenované dokumenty vložte do obálky a zašlete na adresu uvedenou v bodě 4. (nezapomeňte připojit Vaši zpáteční adresu)

6) Náklady na dopravu

Náklady na dopravu reklamovaného zboží do firmy AZUB bike hradí zákazník. Z důvodu možnosti poškození zásilky při zasílání k nám, Vám doporučujeme zásilku pojistit.

7) Souhlas s reklamačním řádem

Souhlas s reklamačním řádem potvrzuje zákazník převzetím zboží od přepravce, případně okamžikem zakoupení v sídle firmy.

Zboží posílejte doporučeně (ne na dobírku) a pojištěné, jelikož neručíme za jeho případnou ztrátu na cestě k nám. Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží Vám vystavíme dobropis a peníze za zboží zašleme převodem na Váš účet. V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek, bohužel nebudeme moci akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno na náklady odesílajícího zpět.