Se sedačkou Clubhouse+ přeměníte GSD na minivan. S pohodlným sedákem a opěrkou na záda vytvoříte komfortní sezení pro dvě dítka, a když sedák vyměníte za euro přepravku vel. 600 mm x 400 mm, hned budete mít k dispozici bytelný box na nákupy. Prodlužovací lišta na dětské sedačky umožňuje instalaci až dvou sedaček pro mladší děti, máte tak možnost nastavit různé konfigurace sezení pro batolata až pro děti do 10 let. Zážitků bude každopádně mnohem víc než v autosedačce.
Clubhouse+ je součástí série příslušenství pro spolujezdce. Pro bezpečnou přepravu spolujezdců jsou pro Clubhouse+ k dispozici i další doplňky.
Součást ochranného systému Clubhouse Fort.
*Doporučená výška 110-140 cm. Pro menší děti je nutno instalovat sedačku.
**Při osazení prodlužovací lištou musí být vzadu instalována dětská sedačka
***Prodlužovací lišta pro dětské sedačky znemožní vertikální parkování
Barva | černá |
Hmotnost | 2.77 Kg (1.779 kg) |
Materiál | Al |
Rozměry | 79.5 (68.7) × 55.2 × 25.6 cm |
Výrobce | TERN |
Kategorie | Převoz pasažérů, Zadní nosiče |
Kompatibilita | GSD |
Clubhouse Fort: Bunkr pro děti na kolečkáchJak přestavět nákladní kolo Tern GSD na pevnost pro vaše ratolesti, které si užijí svůj “pojízdný bunkr”. Cesta do školky bude zábavou v jakémkoliv počasí. |
Doplňky pro pohodlný převoz pasažérůJe v celku obvyklé si číst o nákladních kolech, která dokáží odvézt velký rodinný nákup nebo i děti. To není až tak náročné si představit, ovšem stále častěji se objevují také kola a doplňky k nim, která umožňují transport dospělých pasažérů. A to na pravidelné bázi a v potřebném komfortu. |
Nákladní kolo TERN GSD a bezpečný převoz pasažérůJak správně a hlavně bezpečně naskládat na nákladní kolo Tern GSD 1-2 děti různého věku nebo dospěláka? A jaké originální příslušenství je k tomu potřeba? Několik rad přímo od výrobce Tern. |
Tern GSD, kolo místo autaAč to zní trochu podivně, v našich končinách není elektrokolo jako nákladní a dopravní prostředek tolik zaběhnuté, v západních zemích je to poměrně běžné. Zatímco my vnímáme elektrokolo stále spíše jako sportovní nástroj, západní Evropa jej v daleko větší míře využívá ve městech k přepravě namísto aut. Nákladní elektrokolo ale vypadá jinak než jeho sportovní biková či cestovní verze, vše by totiž mělo být podřízeno jeho účelu, což je přesně případ testovaného Tern GSD S00, tedy semi-skládacího nákladního elektrokola. |
Tern GSD – druhé auto do rodinyKolo, které jsme pro vás otestovali, lze jen těžko srovnávat s čímkoliv, co jsme kdy měli možnost vyzkoušet. Tento dopravní prostředek navíc nemíří žádným z moderních směrů. Nemá kola 27,5″ s plusovými pneumatikami, nemá ani líbivé designové kudrlinky. Ba co víc – dokonce má kola o průměru jen 20″ a jeho rám působí poněkud průmyslovým, skoro až příhradovým dojmem. |