Ohrádka pro usazení 2 dětí na GSD
TERN Clubhouse+™
TERN Clubhouse+™
TERN Clubhouse+™
TERN Clubhouse+™
TERN Clubhouse+™
TERN Clubhouse+™
TERN Clubhouse+™
TERN Clubhouse+™
TERN Clubhouse+™
TERN Clubhouse+™
TERN Clubhouse+™
TERN Clubhouse+™
TERN Clubhouse+™
TERN Clubhouse+™

TERN Clubhouse+™

Ohrádka pro usazení 2 dětí na GSD

Se sedačkou Clubhouse+ přeměníte GSD na minivan. Více informací
5 990 Kč
Očekáváme 31.12.2021
Osobně v Uherském Brodě:
na dotaz
Přepravní společností:
na dotaz
KódB.00003.0480.03.12
Doplňky
Produkt nebyl hodnocen
PopisParametryDiskuzeČlánkyRecenze

VEMTE S SEBOU DĚTI ČI NÁKUP

Se sedačkou Clubhouse+ přeměníte GSD na minivan. S pohodlným sedákem a opěrkou na záda vytvoříte komfortní sezení pro dvě dítka, a když sedák vyměníte za euro přepravku vel. 600 mm x 400 mm, hned budete mít k dispozici bytelný box na nákupy. Prodlužovací lišta na dětské sedačky umožňuje instalaci až dvou sedaček pro mladší děti, máte tak možnost nastavit různé konfigurace sezení pro batolata až pro děti do 10 let. Zážitků bude každopádně mnohem víc než v autosedačce.

Clubhouse+ je součástí série příslušenství pro spolujezdce. Pro bezpečnou přepravu spolujezdců jsou pro Clubhouse+ k dispozici i další doplňky.

Součást ochranného systému Clubhouse Fort.

  • Navrženo pro usazení dvou větších dětí 5-10 let*; pro mladší děti je třeba použít kompatibilní dětskou sedačku
  • Modulární design obsahuje prodlužovací lištu pro jednu kompatibilní dětskou sedačku vzadu** nebo dvě** sedačky Thule Yepp Maxi
  • S euro přepravkou vel. 600 x 400 mm se vmžiku přemění na bytelný box pro nákupy
  • Dodáváno včetně zámků a čtyř držáků na láhve či kávu
  • Prodloužené boční lišty k lepší ochraně rukou
  • Včetně omotávky pro více komfortu
  • Včetně polstrovaného sedáku pro děti a opěrky zad
  • Možnost vertikálního parkování při osazení rovnou lištou***

*Doporučená výška 110-140 cm. Pro menší děti je nutno instalovat sedačku.
**Při osazení prodlužovací lištou musí být vzadu instalována dětská sedačka
***Prodlužovací lišta pro dětské sedačky znemožní vertikální parkování

 

Barvačerná
Hmotnost2.77 Kg (1.779 kg)
MateriálAl
ProGSD Gen 1, GSD Gen 2
Rozměry 79.5 (68.7) × 55.2 × 25.6 cm
VýrobceTERN
Diskuze k produktu
Máte otázku? Zajímá vás konkrétní detail? Zeptejte se nás.
Položit dotaz
Nový dotaz
Vaše jméno:
Váš e-mail:
(E-mail nebude zveřejněn)
Nadpis:
Text příspěvku:
Vaše jméno:
Váš e-mail:
(E-mail nebude zveřejněn)
Text příspěvku:
Převoz pasažérů

Clubhouse Fort: Bunkr pro děti na kolečkách

Jak přestavět nákladní kolo Tern GSD na pevnost pro vaše ratolesti, které si užijí svůj “pojízdný bunkr”. Cesta do školky bude zábavou v jakémkoliv počasí.

Číst >>>

Převoz pasažérů

Doplňky pro pohodlný převoz pasažérů

Je v celku obvyklé si číst o nákladních kolech, která dokáží odvézt velký rodinný nákup nebo i děti. To není až tak náročné si představit, ovšem stále častěji se objevují také kola a doplňky k nim, která umožňují transport dospělých pasažérů. A to na pravidelné bázi a v potřebném komfortu. 

Číst >>>

Nákladní kolo TERN GSD a bezpečný převoz pasažérů

Jak správně a hlavně bezpečně naskládat na nákladní kolo Tern GSD 1-2 děti různého věku nebo dospěláka? A jaké originální příslušenství je k tomu potřeba? Několik rad přímo od výrobce Tern.

Číst >>>


Převoz pasažérů

Tern GSD, kolo místo auta

Ač to zní trochu podivně, v našich končinách není elektrokolo jako nákladní a dopravní prostředek tolik zaběhnuté, v západních zemích je to poměrně běžné. Zatímco my vnímáme elektrokolo stále spíše jako sportovní nástroj, západní Evropa jej v daleko větší míře využívá ve městech k přepravě namísto aut. Nákladní elektrokolo ale vypadá jinak než jeho sportovní biková či cestovní verze, vše by totiž mělo být podřízeno jeho účelu, což je přesně případ testovaného Tern GSD S00, tedy semi-skládacího nákladního elektrokola.

Číst >>>

Tern GSD – druhé auto do rodiny

Kolo, které jsme pro vás otestovali, lze jen těžko srovnávat s čímkoliv, co jsme kdy měli možnost vyzkoušet. Tento dopravní prostředek navíc nemíří žádným z moderních směrů. Nemá kola 27,5″ s plusovými pneumatikami, nemá ani líbivé designové kudrlinky. Ba co víc – dokonce má kola o průměru jen 20″ a jeho rám působí poněkud průmyslovým, skoro až příhradovým dojmem.

Číst >>>

 

Prohlíželi jste