Náš internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají jeho správnému fungování a také k personalizaci našich služeb. Kliknutím na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s využíváním všech typů souborů cookies vč. těch sloužících k zobrazování personalizované reklamy. Máte však také možnost se rozhodnout, které soubory cookies budeme ukládat.
13 990 Kč |
Kód | 945203 |
Burley Nomad udělá z vašeho kola takový malý náklaďák. S Nomadem, odvezete téměř cokoliv, kamkoliv a navíc s minimálními problémy. Dvě kola zajiš?ují dokonalou stabilitu a Nomad vyniká především obrovskou nosností 40kg. A navíc na něj můžete připevnit i střešní nosič, se kterým už odvezete opravdu cokoliv.
Dobrý den, mám dotaz na upnutí na kolo. Mám silniční i horské kolo Canyon s pevnou osou. Je na to nějaká přechodka, nebo jak to upínáte na tyto kola ? Děkuji Jirka
Dobrý den, <br/>řešením je použití adapteru pevné osy. Pevných os je poměrně značné množství a je potřeba najít adapter, který odpovídá Vašemu kolu. Velký výběr adapterů ma firma dvě pus dvě. Pokud se bude hodit např. <br/>https://www.dveplusdve.cz/detske-sportovni-voziky-za-kolo/croozer-kid-15/prislusenstvi-kid-16/croozer-thru-axle-shimano-thru-axle-adapter-2015-cro122001016-detail <br/>pak dáte standardní upínací díl Burley <br/>https://www.azub.cz/burley-nahradni-upinaci-dil/ <br/>pod matici a je vyřešeno. <br/>Přeji hezký den. <br/>Za AZUB team, Petr Hebeda
Are this trailer and it's hitch compatible with a Tricon 26? <br/>Thanks
Hello, <br/>yes it´s possible but you must replace Burley Hitch by Weber Kupplung system because on Tricon 26 is Syntace axle. We produce special part for connect Weber on Syntace axle <br/>Have a nice day <br/>Petr, AZUB team <br/>
Dobrý den, mám celopéro 29, je možné k němu tento vozík přimontovat? Může zde být nějaká problém? Mám zájem i o vozík na pejska, je zde mechanika úchopu na kolo stejná? <br/>Děkuji SV
Dobrý den, <br/>připojovací díl je stejný a tedy pokud je zadní kolo na rychloupínák, pak bez provlémů, pokud má pevnou osu pak je potřeba hledat řešení podle zadní vidlice kola.. <br/>Přeji hezký den. <br/>za AZUB team, Petr Hebeda
Dobrý den, mám tento vozík jen chvilku, ale jsem s ní spokojený. Akorát nerozumím, proč je přední část podlahy snížená. Dost citelně to snižuje průchodnost vozíku přes městské obrubníky i lesní cesty s trčícími kameny.
Dobrý den, <br/>abychom řekli pravdu, tak na to dost dobře neumíme odpovědět. Je to prostě konstrukce, kterou vymysleli v Burley a my s ní moc neuděláme, nicméně se můžeme zeptat. <br/> <br/>Přeji pěkný den. <br/>Za AZUB Tým Honza Galla
Z žádného obrázku není patrný detail zavěšení na kolo, takže nelze usoudit na jaký typ zadní vidlice lze držák upevnit. Je mechanismu držáku dvoudílný, což by umožnilo jeden díl nechat trvale namontovaný na kole. Tato varianta by také umožňovala stabilní montáž na několik kol a následné rychlé střídání tahouna ve skupině. Pokud tomu tak je, potom je na místě otázka zda je možné koupit tento díl samostatně jako náhradní díl. Děkuji za informaci.
Dobrý den, na kole zůstává upínací díl. Na konci oje vozíku zůstává protikus, spoj je zajištěn závlačkou s pojistkou. Upínací díl se montuje pod rychloupínák nebo pod matici nábojové převodovky. Problematické bývá pouze uchycení pod šroubovací osu celopér. Náhradní upínací díl máme skladem za 490,-. Více viz. http://www.azub.cz/burley-nahradni-upinaci-dil/ . Přeji hezký den. Za AZUB team, Petr Hebeda.
Dobrý sen, <br/>chci koupit náhradní kola k vozíku Nomad popř. Azub. Je možné si je u vás objednat? Jaká je cena? Děkuji.
Dobrý den, <br/>skladem je jako náhradní díl nemáme. Zjistíme v evropském skladu dostupnost a cenu. <br/>Přeji hezký den. Za AZUB team, Petr Hebeda
Proč nákladní vozík za kolo?
Jednokolový, nebo dvoukolový nákladní vozík?
Jednokolové nákladní vozíky jsou lehké, zpravidla se dají dobře složit a transportovat, celkově jsou menší a společně s kolem stále drží jednu stopu. To z nich dělá dobré parťáky pro cyklisty, kteří prahnou po nízké hmotnosti, rychlosti a nebo pro ty, kteří se chystají do terénu a na silnice, kde je těžké hledat více než jednu stopu.
Na druhou stranu je nemůžete tolik naložit, náklad musí být dobře vyvážen, a více zatěžují rám kola. Při rychlé jízdě v zatáčkách se projevuje nižší tuhost v krutu celé soupravy, což může nepříjemně ovlivňovat stabilitu kola zvláště v případě, že je vozík hodně naložen. Nicméně je jen otázkou zvyku se přizpůsobit, zvyknout si a případně v zatáčkách patřičně snížit rychlost.
Dvoukolové nákladní vozíky jsou opravdovými těžkotonážními pomocníky, které můžete pořádně naložit a to nejen na výšku, ale případně i do strany. Stojí na dvou kolech, takže při zastavení není třeba se nijak starat, kde kolo opřete, nebo zda stojí stabilně. I při jízdě nijak zvláště neovlivňují řízení. Zkrátka jsou vhodné na turistiku po silnicích, případně po kvalitnějších šotolinových cestách, které najdete např. ve Skandinávii.
Jejich nevýhodou pak je větší rozměr, vyšší hmotnost, menší skladnost a také nutnost hledat pro vaši soupravu tři stopy.