Řada elektrokol Tern HSD je zástupcem rychle se rozvíjející kategorie e-bajků, která lidem nabízí výbornou ovladatelnost, rám s nízkým nástupem a také komfort srovnatelný s klasickou velikostí kol. Snadno se s nimi budete proplétat uličkami měst a jednodušše je zaparkujete v garáži, nebo převezete autem. Zvláště pokud zasunete teleskopickou sedlovku a složíte sloupek řízení s řídítky. Tyto dva prvky navíc také zaručují, že kolo plynule nastavíte pro jezdce od 150 do 195 cm a všichni se na něm budou cítit příjemně. Praktičnost modelu HSD umocňuje tuhý rám s nízkým nástupem a velký nosič, který odveze nejen týdenní nákup, ale také dítě na sedačce. Případně obojí naráz. "Há-es-déčko" je vybavenou silným a spolehlivým motorem Bosch Active Line Plus, 500Wh baterií a o řazení se stará takřka bezúdržové 8rychlostní Shimano Nexus 8 v kombinaci s řemenem Gates. Samozřejmostí jsou výkonné hydraulické brzdy pocházející také od Shimana. Širokou škálu doplňků najdete na webu kola-tern.cz.
Kompatibilní příslušenství » Technická specifikace »
Pokud bychom chtěli vystihnout charakter využití, kde se nejvíce uplatní semiskládací elektrokola Tern HSD, pak by to určitě byla trojice slov v nadpisu. Kompaktní elektrokola řady HSD jsou totiž něco mezi ternovskou elektroskládačkou Vektron a nákladním elektrokolem GSD, kdy si berou z obojího to nejlepší, aby přinesla maximální užitek v každodenním provozu. Mohou tedy být méně rozměrným „cargo“ kolem, nebo chytře skladovatelným společníkem pro dopravu či výlety, jenž se docela obstojně vejde do kufru moderního SUV.
Výrobce | TERN |
Nákladní kola jsou jízdní kola určená pro nákladní dopravu. Používají se prakticky výhradně v rámci dopravní cyklistiky, a to zejména v zemích s tradičně rozvinutou cyklistickou dopravou. Často slouží k rozvozu drobného zboží (pečivo, mléko, pošta) na „poslední míli“. Jsou konstruována na větší zátěž než klasické kolo a kvůli nákladnímu prostoru jsou obvykle i o něco delší. Spolu s rozvojem využití elektrokol došlo také k rozšíření nákladních kol s elektromotorem, který umožňuje razantně zvyšovat jejich využitelnost i pro větší náklady a v kopcovitějším terénu. Nákladní kola bez motoru i nákladní elektrokola jsou využívána také některými přepravními službami.