BIONX baterie do rámu DT 48V

 Náhradní baterie. Životnost cca 25 000 km.

 

Produkt / upřesnění výběru:
Počet kusů: Snížit početZvýšit počet
CENA: 23990,-Kč

Výrobce: BIONX

Kanadský výrobce elektrosady BionX je jedním z nejvýznamnějších a nejznámnějších výrobců elektropohonů na světě. Jeho sada BionX je ceněna především pro svou komplexnost, hladký chod, obrovskou sílu a velmi nízkou spotřebu.

To vše je dosaženo díky dlouhému vývoji a pečlivému zpracování. Na kvalitě se samozřejmě podepisuje i fakt, že sada je montována v Kanadě.

Od: Břetislav Juřica09.10.2018
Dobrý den,jsem z Krnova,prosim o sdělení nejbližších servisních partneru
Odpověď AZUB BIKE:
Dobrý den,
tak to máte nejblíže do Šternberka u Olomouce pan Dohnal, Relax bike, tel. 603578113. Zavolejte mu a domluvte se.
Přeji hezký den.
Za AZUB team, Petr Hebeda
Od: Břetislav Juřica09.10.2018
Bez zapnutého systému se motor točí volně při zapnutem v jízdě do kopce drhne
Odpověď AZUB BIKE:
Dobrý den,
asi by potřeboval nahrát znovu software. Ze kterého místa jste? Máme síť servisních partnerů, kteří by kolo připojili na servisní program a nahráli nový software.
Přeji hezký den.
Za AZUB team, Petr Hebeda
Od: Břetislav Juřica09.10.2018
měl jsem baterii Bionx 48v 423wh/8,8ah ,kterou jsem nahradil bateri Bionx 48v 557wh/11,6ah.při jizdě do kopečku mi v motoru zarachoti a zbržduje,na displeji se mi ukáže servisni klíč.Muže za to baterie nebo motor.
Odpověď AZUB BIKE:
Dobrý den,
vypadá to na motor. Točí se motor volně bez zapnutého systému nebo "drhne"?
Dejte vědět a budeme pokračovat.
Děkuji za spolupráci a přeji hezký den.
Za AZUB team, Petr Hebeda
Od: Vojtěch17.09.2018
Mám elektrokolo KTM s baterií Bionx Li-Mn 48V/8,8Ah z roku 2013. Lze ji nahradit Bionx baterií do rámu DT 48V 11,5Ah? Nebíječka je stejná? Budu moci použít i původní baterii?
Odpověď AZUB BIKE:
Dobrý den,
ano můžete baterii nahradit a nabíječka bude stejná. Použití původní baterie by neměl být problém ncméně její kapacita oproti nové bude velice malá.
Spíš bych doporučil navštívit servis BionX viz.
https://www.azub.cz/prodejci-azub/?kraj=&vyrobce=17
a nechal si nahrát nový program, získáte tím např. funkci deepsleep mode pro uspání baterie pokud kolo nepoužíváte atd.
Neváhejte nás kontaktovat s případnými dotazy.
Přeji hezký den
Za AZUB team, Petr Hebeda
Od: Zdeněk Šarman13.09.2018
Dobrý den, pan Zdeněk ve svém dotazu ze dne 17.8.2018 popisuje problém, který mu vznikl po repasi baterie z původních 6,6 Ah na 10,6 Ah, kdy mu přestal fungovat ukazatel správného nabití baterie na displeji. Myslíte že tento problém může vzniknout i poté co nahradím původní baterii o kapacitě 6,6 Ah baterií novou o kapacitě 11,5 Ah?

Děkuji za odpověď

Odpověď AZUB BIKE:
Dobrý den,
po nahrazení původní baterie 6,6 Ah novou 11,5 Ah tento problém nebude protože procesor v baterii je správně nastaven. Nicméně bych doporučil přehrání na aktuální verzi software v některém ze servisních středisek viz.
https://www.azub.cz/prodejci-azub/?kraj=&vyrobce=17
Přeji hezký den.
za AZUB team, Petr Hebeda
Od: Zdeněk17.08.2018
Dobrý den.
Mám dvě elektrokola KTM E-Lycan r.v. 2012 s pohonem BionX, aku 48V, 6,6 Ah. Já na svém kole používám vydatně podporu elektromotoru a akumulátor má stále dostatečnou kapacitu (běžně dojezd na stupeň 2 asi 70 km). Manželka jezdí téměř bez podpory, takže se aku jízdou jen minimálně vybije, a její akumulátor již žádnou kapacitu nemá. Obě kola jsme kupovali v rozmezí jednoho měsíce, ale v různých prodejnách, takže nelze vyloučit ani roli stáří a uskladnění akumulátoru u prodejce.
Otázka zní, zda způsob použití, kdy aku se téměř jízdou nevybíjí má vliv na životnost, či zda nabíječka provádí inteligentní cyklus vybití a následného nabití.
Starý akumulátor jsme nechali zrepasovat. Použité články jsou Panasonic, napětí 48V, kapacita byla zvýšena z původních 6,6 Ah na 10,6 Ah. Po repasi nefunguje signalizace nabití na boku akumulátoru, což si dovedu technicky vysvětlit a v praxi to příliš nevadí. Po plném nabití aku signalizuje displej plné nabití (všechny čárky). Při jízdě v běžném terénu s podporou 2 až 3 po ujetí 10 km signalizuje displej (myslí, že se jedná o typ G2) úplné vybití akumulátoru. Podpora motoru přitom stále funguje a je signalizována i na displeji. Pomůže přehrání SW, když nové aku od BionX mají také kapacitu kolem 11 Ah? Děkuji za odpověď.
Odpověď AZUB BIKE:
Dobrý den,
Dobrý den,
na životnost baterie má zásadní vliv skladovací teplota v kombinaci se stavem nabití baterie. Kola se dodávají s baterií nabitou na cca 10% kvůli bezpečnosti dopravy se nesmí převážet plně nabité baterie. Při mechanickém poškození články hoří a prakticky nejdou uhasit. Pokud nechal prodejce baterii „vymrznout“ v ve skaldu celou zimu aniž ji nabil, tak mohl nevratně poškodit články. Typickým projevem pro uživatele je ztráta kapacity.
Lithiové baterie nemají paměťový efekt a nejlepší režim provozu je nevybíjet pod 20% kapacity a nenabíjet nad 80% kapacity ( takto je nastavena elektronika elektromobilů a hybridů). Pak mají maximální životnost. Pokud si hypoteticky představíme že baterie má životnost 1000 cyklů a budeme ji nabíjet vždy po polovičním vybití pak bude mít životnost 2000 cyklů. Jde o celkový elektrický náboj, který je baterie schopna celkem za dobu života pojmout a vydat.
Elektronika baterie hlídá minimální a maximální napětí každého článku. Pokud se některý článek dostane pod 3,0 V pak zablokuje nabíjení aby nešla energie do chemicky vadného článku a ten by se mohl přehřívat až zahořet. jakmile se dostanou články na 4,0 V zastaví nabíjení.
Co se týká repasované baterie, tak nevím kdo a jak ji dělal. Systém BionX je poměrně sofistikovaný a některé parametry jsou v uloženy natvrdo bez možnosti změny.
Přehrání software by mohlo pomoci. Obraťte se na pana Syrovátka z e-kolo-praha.cz tel.: 602943992, Počernická 87. Tam to máte nejblíž.
Snad se mi podařilo na vše odpovědět.
Přeji hezký den
Za AZUB team, Petr Hebeda
Od: Igor13.07.2018
Dobrý den. SN baterie je 4073-A11312068. Znovu jsem otestoval stejnou jízdu, ale nahoře na kopci asi po 10 km na přípomoc 1 mi to ukazovalo už jen tři dílky. Po krátkém vypnutí a následném zapnutí to ukazovalo bez jedné čárky plnou baterii. Při dalším jetí to ubývalo zase až na 3 čárky, ale vypnutí a zapnutí už v průběhu jízy neměnilo stav baterie. Při sjíždění z kopce se baterie rekuperovala na téměř plnou, ale při následné jízdě do kopce (cca 2 km na přípomoc 2) se velmi rychle vybila na 2-3 dílky. Prosím o radu.
Děkuji.
Odpověď AZUB BIKE:
Dobrý den,
podle výrobního čísla se jedná o baterii vyrobeno v roce 2011. Popisované příznaky jsou typické pro články na konci životnosti popř. vadný článek.
Baterie se pod zátěží rychle vybíjí a bez zátěže se zregeneruje na vyšší napětí které okamžitě spadne dolů při zátěži.
Rekuperace není příli účinná, v ideálním případě 15% kinetické energie se přemění na elektrickou ( dobrý motor je špatné dynamo a dobré dynamo je špatný motor).
Baterii Vám může repasovat firma e-pohon Tišnov a nebo můžete oupit novou.
Přeji hezký den
Za AZUB team, Petr Hebeda
Od: Igor21.06.2018
Dobrý den. Ujel jsem na baterii 48V /8,8Ah asi 25 km v terénu s přípomocí na 1 stupni. Indikace kapacity na displayi postupně klesala až na 1 dílek, při jízdě z kopce se dobila na 3 dílky. Při další jízdě se opět vybila na 1 dílek. Po vyndání baterie z kola indikace baterie svítila červeně. Asi po 2 hodinách , když jsem chtěl baterii nabít, tak indikace baterie svítila zeleně. Přímo na kole pak signalizovala plné nabití. Když jsem krátce zapojil nabíječku, svítila červeně jako při nabíjení vybité baterie. Po krátké jízdě do kopce (300m na 4) kleslo nabití nabití cca na polovinu dílků. Když jsem pak dal baterii nabít, nabíjela se cca 3 hod do plného nabití. Co způsobuje toto chování ? Je možné, že nedochází k vybití baterie, ale špatné signalizaci ? Nezkoušel jsem jet "nadoraz" do plného vybití podle ukazatele na displayi. Děkuji za odpověď.
Odpověď AZUB BIKE:
Dobrý den,
jak je baterie stará. Podívejte se na ni zespodu a napište nám serial nr. ( výrobní číslo) podle toho poznáme stáří.
Jsou dvě možnosti, buď je baterie stará a rychle se vybíjí a to i samovybíjením nebo není v pořádku elektronika pro řízení baterie BMS a mohlo by stačit nahrání programu pomocí servisního SW.
Děkuji za spolupráci a přeji hezký den.
Za AZUB team, Petr Hebeda
Od: Jiří Kaláček01.06.2018
Dobrý den, chci se zeptat, jestli je možné předělat bionx 36V s displejem G2 na 48V a jaká je cena téhle úpravy s baterií DT48V 11,5Ah.
Díky za odpověď
Kaláček
Odpověď AZUB BIKE:
Dobrý den,
ano na kole se starším motorem 36V je možné použít baterii 48V jen je potřeba přehrát software a dokoupit nabíječku na 48V.
Přeji hezký den.
Za AZUB team, Petr Hebeda
Od: Radim30.09.2017
dobrý den, mám dotaz mam KTM s pohonem bionx když jedu na kole tak kolo po jizde do prudkého kopce nepomaha stejne jako na zacatku i dle znázorněného vyuziti baterie nevite co by mohlo byt spatne nebo jestli dochazi k prehrati po pauze zas chvili funguje po rovinatějších usecich tento jev moc nepozoruji ale mozna jsem se na nej poradne nezameril. Děkuji za odpoved
Odpověď AZUB BIKE:
Dobrý den,
nábojové motory obecně ztrácí účinnost při pomalých otáčkách. Do kopce se to ještě zesiluje požadavkem na výkon kdy roste proud. Pokud trvá jízda do kopce delší dobu, dochází k zahřátí motoru a baterie a účinnost dále klesá. Může dojít až k odpojení motoru ohrannými obvody. Ty reagují na nadproud a teplotu.
Neváhejte nás kontaktovat s případnými dotazy.
Přeji hezký den.
Za AZUB team, Petr Hebeda
Od: Miroslav Brabec31.08.2016
Dobrý večer,
Zhruba po 3 letech provozu 36 V systemu Bionix mi systém při přepnutí na podporu úrovně 4 přestane fungovat a baterie přerušované píská. Při podpoře na úrovni 3 systém problémy nevykazuje. Předpokládám, že to bude baterií, protože kola s Bionix systémem mám dvě a začala to dělat obě.Pujde systém přeprogramovat na 48V nebo je možná repase 36V baterií?
Děkuji
Brabec
Odpověď AZUB BIKE:
Dobrý den,
BionX na 36V se nevyrábí již delší dobu než 3 roky a sám s ním mám minimální zkušenosti. Baterie již pravděpodobně pískáním signalizuje přetížení. Baterie 48V píská pokud si "žádá" nabít.
Upgrade z 36V na 48V jsme již dělali a je bez problémů pokud máte displej G2 (LCD) u displeje G1 (LED) není možný.
Repase baterií dělá např. firma e-pohony v Tišnově.
Přeji hezký den.
Za AZUB team, Petr Hebeda
Od: Daniel Laja12.08.2016
Zdravím vás.
Mám Bionx 48V 8,8Ah (423Wh). Vzhladom na to, že po 3 rokoch nabijem 180Wh (na ukazovateli stavu aku svietia ešte 2 paličky - pred nabíjaním), viete pri kúpe novej sady doložiť meraním deklarovanú kapacitu? Podotýkam, že moja sada nikdy nebola vybitá nadoraz,nabíjanie zväčša z polovice vybitia, skladované pri izbovej teplote. Myslím, že lepšie sa o nu starať neviem. Vzhladom na cenu mi príde neadekvátne, aby takto sada degradovala.
Ďakujem
Odpověď AZUB BIKE:
Dobrý den,
zátěžový test se dělá při výstupní kontrole v výrobě. Pošlete prosím baterii k nám, otestujeme ji standardním servisním programem BionX jestli tam není SW chyba. To že se nenabíjí úplně je příznakem chyby.
Děkuji za spolupráci a přeji hezký den.
Za AZUB team, Petr Hebeda
Od: smak04.04.2016
Dobry den , kolik stoji nova baterie 36V
Odpověď AZUB BIKE:
Dobrý den,
baterie 36V se již nedodávají. Kola se systémem CANBUS (konzola s tekutými krystaly G2) lze pomocí nastavení na servisním SW provozovat s baterií 48V.
Přeji hezký den.
ZA AZUB team, Petr Hebeda
Od: Zdeněk Šarman22.02.2016
Dobrý den, v současné době mám ve svém kole (bionx) baterii o kapacitě 8,8 Ah. Mohu ji bez obav nahradit baterií o kapacitě 11,5 Ah? Nabíječku pro nabíjení mohu použít původní (8,8 Ah)?

Děkuji za odpověď
Odpověď AZUB BIKE:
Dobrý den,
ano baterii můžete bez problémů nahradit a ano nabíječka je stejná.
Neváhejte nás kontaktovat s případnými dotazy.
Přeji hezký den.
Za AZUB team, Petr Hebeda
Od: Miloš Sainer26.11.2015
Koupil bych repasovannou baterie do rámu KTM bionX alespoň s roční zárukou, nebo kolik stoji u Vás repase baterie a kolik nova co doporučujete, děkuji Sainer
Odpověď AZUB BIKE:
Dobrý den pane Sainere,
do kol KTM lze použít baterie BionX, které nabízíme ( máme skladem) ve třech kapacitách, více na http://www.azub.cz/bionx-baterie-do-ramu-48/ .
Opravami a repasemi baterií se zabývá firma E-pohon ( http://www.e-pohon.cz/ ).
Přeji hezký den.
Za AZUB team, Petr Hebeda
Od: Patrik Janok28.03.2015
Dobrý deň,

je možné zameniť batériu Bionx DT 48V/8,8Ah Li-Mn za Bionx DT 48V/8,8Ah Li-Ion ? Li-Ion bateria ponukaju od roku 2013, stara bateria Li-Mn je z roku 2012 .Dakujem za odpoveď .
Odpověď AZUB BIKE:
Dobrý den,
my jsme se setkali od roku 2012 již pouze Li-Mn bateriemi a ty nám po celou dobu chodí od výrobce. Nicméně je možné starší 36V systémy s Li-On bateriemi napájet novějšími 48 V po nahrání nového software.
Neváhejte nás kontaktovat s případnými dotazy.
Přeji hezký den.
Za AZUB team, Petr Hebeda.
Od: Rušavý Zdeněk14.03.2015
Dobrý den, po třech letech mi přestala fungovat baterie, chtěl bych koupit baterii s vyšší kapacitou. Chtěl bych vědět, zda obě kapacity baterií Bionix jsou zaměnitelné. Děkuji za odpověď.
Odpověď AZUB BIKE:
Dobrý den,
baterie L (6,6 Ah), X (8,8 Ah) a V (11,5 Ah) jsou zaměnitelné.
Přeji hezký den.
Za AZUB team, Petr Hebeda
Od: Pavel Maly10.03.2015
Dobrý den vážený pane Hebeda.
Zkusím položit dotazy, které by mohli zajímat i další uživatele BionXu. K nabíjení elektrosad pomocí měniče v automobilu 12/230V např.při přejezdech, v noci mimo el.sít apod.je důležitý tvar sinusovky? Mohu zvolit měnič s obdelnikovým průběhem, přibližnou sinusovkou, nebo by měla být dokonala? Vím,že musím mít měnič s dostatečným výkonem-rezervou a přiměřenou kapacitu autobaterie, abych pak dokázal ještě nastartovat.
Lze u Vás objednat baterie 48V 11AH 555Wh a používat ji ve starších sadách BionXu 48 i 36V? Jaká by byla případně její cena?
Je možné nabíjeckou určenou k nabíjení bat.36V tou s ventilátorem nabíjet třeba přes nějakou redukci baterie o napětí 48V? Ti, co budou přecházet na napětí 48V by nemuseli investovat do nové nabíječky, ikdyž nabíječka 48V má několikanásobně menší hmotnost a rozměry a investice je vhodná.
Předem děkuji za odpovědi.
Odpověď AZUB BIKE:
Dobrý den,
nabíječka je standardní spínaný zdroj jaký se např. používá pro notebooky a tak by neměl být problém ji napájet z měniče. Jen je potřeba zvolit měnič s výstupem minimálně 1,65 A raději 2 A. Osobně bych dobíjel raději za jízdy protože kapacita autobaterie např.60 Ah odpovídá 720 Wh což je blízko kapacity baterie. I tak je potřeba opatrnosti protože výkon alternátoru v autě je malinko pod maximální spotřebou všech zapnutých spotřebičů v autě ( tepení, světla, stěrače atd.). Ty běží naplno současně vyjímečně a krátkodou vyšší spotřebu pokryje baterie. Doporučil bych nabíjení za jízdy za dne. Baterii 555Wh lze používat běžně v sadách 48V u 36V je nutné nahrát nový SW. Cena baterie je 23990,- včetně DPH.
V žádném případě nelze nabíjet nabíječkou ze sady 36V baterii 48 V - NABEZPEČÍ POŽÁRU!!!.
Neváhejte nás kontaktovat s případnými dotazy.
Přeji hezký den. Za AZUB team, Petr Hebeda
Od: Pavel Maly04.02.2015
Dobry den. Mám dotaz, jesli lze přes Vas sehnat baterii Bionx pro el.kolo KTM 36V pouzivanou asi pred 5ti lety? Šla by případně původní repasovat? Bat.Bionx jsou vynikající, ale drahé. Víte případně o možné kompaktibilní náhradě původní baterie? Děkuji.
Odpověď AZUB BIKE:
Dobrý den, u sad BionX lze použít i baterii 48V a pak vše nastavit pomocí servisního SW. Předpokládám, že u KTM je to stejné. Repase baterie obnáší výměnu článků za nové a je potřeba zvolit firmu, která vše udělá opravdu profesionálně.
Přeji hezký den. Za AZUB team, Petr Hebeda
Od: Karel Drož19.03.2014
Zdravím a mám dotaz jaké jsou rozměry baterie a zda se vejde do rámu fy AUTHOR dámské kolo. Děkuji
Odpověď AZUB BIKE:
Dobrý den, ve zvláštním emailu posíláme nákres rozměrů baterie. Přeji hezký den. Za AZUB team, Petr Hebeda
* Váš e-mail:
* Vaše jméno:
* Váš přispěvek:
* Kontrolní text:

Napište ježíškovi

Chcete tento produkt pod stromeček? Pasujte někoho do role svého Ježíška a napište mu, jaké je vaše tajné přání.

 
Vyhledávání
Novinky

Jsme bez proudu a INVENTURA

Jsme bez proudu a INVENTURA

V pondělí 5.11. jsme bez dodávky elektřiny a v úterý a ve středu máme inventuru. Provoz budeme mít tedy poněkud omezen a objednávky budeme vyřizovat nejspíše až ve čtvrtek 8.11. V urgentních případech nás neváhejte kontaktovat! Děkujeme za pochopení! Vaši AZUBáci

Hledáme parťáka do českého obchodu

Hledáme parťáka do českého obchodu

Pomozte nám do Česka a na Slovensko dostat ještě více kvalitních skládacích kol, vodotěsných brašen, nákladních elektrokol, kožených sedel a dalších netradičních cyklo produktů. Přispějete tak k širším úsměvům cyklistů, ale také se kvůli vaší snaze bude více smát i příroda kolem nás.

Hledáme parťáka do týmu

Hledáme parťáka do týmu

Na pozici, kterou bychom mohli stroze nazvat "Asistent zahraničního lehokolového obchodu" hledáme novou posilu do týmu.

Lehokola na For Bikes v Praze

Lehokola na For Bikes v Praze

Plníme slib:-) Letos přivezeme na For Bikes více lehokol, než kdykoliv před tím. A vzhledem k unikátnímu umístění našeho stánku, hned vedle testovací dráhy, budete mít možnost otestovat jak tříkolky s motorem i bez motoru, tak různé modely lehokol. Samozřejmostí bude expozice skládacích kol Tern, brašen Ortlieb, sedel Brooks... Najdete nás v hale 4, stánek A3. Těšíme se na Vás. Aleš a celý AZUB team

Naposledy prohlížené
Informace

Přihlásit odběr novinek AZUB na email


 

Kde nás můžete vidět:

For Boat / For Caravan 

Praha
stánek 2 - A22
9.-11.3.2017
www.forboat.cz
www.forcaravan.cz
VSTUPENKA ZDARMA 


For Bikes

Praha
stánek 4A3
6.-8.4.2018
www.forbikes.cz

 

SPEZI
Germersheim, Německo
28.-29.4.2018
www.spezialradmesse.de 

 

eBIKE DAYS 
Mnichov, Německo
25.-27.5.2018
www.ebikedays.de

 

EUROBIKE 2017
Friedrichshafen, Německo
8.-10.7.2017
www.eurobike-show.com



Recumbent Cycle Con
Nashville, USA
12.-14.10.2017
www.recumbentcyclecon.com

 

 

Tyto stránky ukládají soubory cookies, které pomáhají k jejich správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte. Více o cookies Rozumím